mathildajaghärmarrrdeej

Lovar du att vara ärlig?  Mm:)

Du heter: MayaGyllenberg

Smeknamn: Mya:)!

Låt som när du är ledsen sörjer till? bakom stängda dörrar:(

Beroende av: Dator :P

Vad behöver du mest just nu: Massage

Vad tror folk om dig?Brunett?

Stämmer det? mm skulle tro det:P

Vad får du oftast komplimanger för? MINA KLÄDER:):)

Vad säger du för att imponera på någon? Ehh.Vet inte?

Hur imponerar man på dig? Rolig och ´är den man är:)

Brukar du skratta för dig själv?  Haha dålig fråga(SJÄLVKLART)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jag har mindre en 25kr kvar (halebop)

Var bor du?  Anderstorp

Trivs du där: Skulle inte frågasätta det!:D

Äger du några converse:  Vaa?

Sprit, cider, vin eller öl: ALDRIG I LIVET

Vad har du för mobil: Samsung  !:)

Nästa mål i ditt liv: Bli kock

Hur svarar du i mobilen: Heej det är maya

Vem ringde du senast? Hmm. Julia

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:Ok hejdå

Antal timmar sömn inatt: typ 9 timmar kanske?

Sov du ensam: jaa

Brukar du komma i tid: Oftast!!Sällan aldrig

När mår du bra: När jag är med mina bästisar/kompisar!

När blev du fotad senast: Hmm.I helgen 

Hur känner du dig nu: Nackont

Vanligaste färg på dina kläder: Vit eller svart tror jag

Vad tycker du om fötter: Ehh...Vet ej

Vad saknar du: Ange:)!!

Favorit dryck på morgonen: Vatten:S

När brukar du oftast gå och lägga dig: Typ 9.30

Är du blyg?NEEJ

Sysslar du med någon idrott: typ badminton?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle gå fram och puss mej själv

Är du nöjd med ditt liv: jaaaa !Ni kan ju försöka ha ett bättre!

Vad är det värsta du vet?  Krig !!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? lite mindre en 100 kr kanske?

Vad längtar du till? My birthday):

Har du bra vänner och äkta vänskap? Det är klart jag har ! <3 :)

Vad är det finaste du fått? Min mobil<3

Om fem månader: Så är det söböle som gäller!

Om ett år? Så är det fortförande sörböle som gäller!

Du samlar på: Ehh..Inget

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ange eller Jonna

Har du strumpor på dig nu: mm

Är det okej att gråta: Självklart!

När grät du senast: Idag när det var den sista gången jag och jonna gick till skolan med varann!

Bär du glasögon eller linser: nee

Har du piercing: I Nix

Vill du gifta dig: aaa

Vill du ha barn: En liten flicka

Är du bra på att laga mat: Såklart:P

Är du flygrädd: nee

Hur vig är du: om du försöker testa går jag nog av):

Vilken är din favoritglass: Magnum dubbel caramell

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas iallafall det!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej :(

Vilken ögonfärg har du: Grön/blåa<3

Röker du: NEJ SÅKLART! kommer inte att börja heller :S

Hur ofta tränar/motionerar du: Sådär

Vad är det viktigaste i livet?: Självklart mina nära och kära!!¨

Jag tog den här från mathilda!! www.mathildavii.blogg.se !Nu lovar jag att jag skriver mer imorn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0