Lördag...Mässan...Bio

Typ 12 tiden kom for jag,mamma,björn och towa från anges hus.Dom hade varit och fikat där morgonen efter discot.Efter det for vi på vårmässan.Det var inte så jätteroligt där..Det ända som var roligt var att jag fick en massage från en massagegrupp. Jaaa jag måste ju säga att familjens omgänge också var roligt för det var det:D Efter det for jag,amalia och towa på bio.Vi såg hanna montana(The movie?) Den var bra men skulle varit bättre om den fanns på engelskt tal.
På kvällen så jag en del av Davinchi koden. Såg den inte så länge för jag gick in i mitt rum och satt där framför teven iställe:P(beroende) Sen efter ett tag av allt dessa tv-tittande gjorde jag mej klar för sängs!!SEn som på varje kväll somnade jag in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0