Söndag...fika...Surströmming

Efter en sjön natts sömn vaknade jag in.typ ett-tiden for familjen(björn var inte med,han var och fiskade)på stigs.Jag tog som vanligt en kladdkake bit !Dom är såå goda.Towa och mamma tog en änka och amalia några små grejer.Sen efter ett tag kom björn också dit och köpte sej lite fika.Amalia,mamma och towa skulle fara på coop så jag och björn tog den andra bilen och vägen hem.Senare under dag hade hans föräldrar bjudit hem oss på surströming.Jag tog en sån macka men också lite tacopaj(Tacopaj är en av mina favorätter så jag var tvungen att smaka)Sen var vi bara där en stund till sen for vi hem igen...

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Så du har alltså smakat surströmming?



Va det gott? Jagh är sjuukt nyfiken om detta så du måste besvara mig :D



/Sandi

2009-07-01 @ 16:44:56
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0